Betingelser & Vilkår

PRODUKTINFORMATION

På Mobil-Rep.dk oplyses varens væsentlige egenskaber, for yderligere oplysninger eller spørgsmål til eksisterende oplysninger kan der sendes en mail til Mobil-Rep.dk via info@mobil-rep.dk

PRISER

Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser. Når du handler via Mobil-Rep.dk indgås aftaler på: Dansk.

BETALING

På Mobil-Rep.dk kan der betales med:

Dankort, Visa/Dankort, MasterCard.

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne afhentes fra Mobil-Rep.dk’s lager i Odense alt efter valgte afhentningssted. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Der tages ikke gebyr ved brug af Dankort.

Vi tager 1,45% for alle danske kort og 2,75% for alle udenlandske kort.

Ved bankoverførsel, check el. lign. er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.

LEVERING

På Mobil-Rep.dk er der udelukkende selvvalgt afhentning fra lager i Odense. Vi sender også ordrer bestilt via Mobil-Rep.dk.

FORTRYDELSESRET

Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler med Mobil-Rep.dk

Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag du;

a) har modtaget din vare
b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som afhentes enkeltvis
c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om afhentning af en vare, der består af flere partier eller dele

Du skal inden 30 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives enten på mail info@mobil-rep.dk eller telefon 22628960

RETURNERING

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 30 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.

Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens afhentning.

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

VARENS STAND, NÅR DU SENDER DEN RETUR

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.

Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur, må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

TILBAGEBETALING AF KØBSBELØBET

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig.

Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Mobil-Rep.dk
Åløkke Allé 5-7
5000 Odense C
Danmark

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

HVIS DER ER NOGET GALT MED VAREN (REKLAMATIONSRET)

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler på omr.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

HVOR HURTIGT SKAL JEG REKLAMERE?

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Varen sendes til:

Mobil-Rep.dk
Åløkke Allé 5-7
5000 Odense C
Danmark

VI HAR BRUG FOR FØLGENDE INFORMATION, NÅR DU SENDER VAREN TIL OS

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, hvis vi skal tilbagebetale dine fragtomkostninger.

HVAD SKAL JEG SENDE MED TILBAGE?

Såfremt du opdager, at dine produkter har taget skade ved forsendelse, eller har en produktionsfejl bedes du benytte dig af vores “Send din enhed”, og vedlægge denne sammen med produktet, som sendes retur.  

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

PERSONDATAPOLITIK

For at du kan indgå aftale med os på Mobil-Rep.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Mobil-Rep.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din e-mailadresse. E-mailadressen videregives ikke til andre.

Når der indsamles personoplysninger via vores website sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret præcis om, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Følgende fra Mobil-Rep.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig:
Martin Bendtsen.

Den dataansvarlige på Mobil-Rep.dk er ejer Martin Bendtsen.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Kundeoplysningerne bliver ikke transmitteret.

Vi videregiver ikke informationer til tredjepart. De data du opgiver, når du handler hos os, betragtes som fortrolige og videregives under ingen omstændigheder.

De kontooplysninger du indtaster ved køb af varer bliver sendt direkte til PBS i krypteret form (SSL) som det kun er dig og PBS der kan læse. Der er således ingen andre der ser eller gemmer oplysningerne om dig.

Som registreret hos Mobil-Rep.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Mobil-Rep.dk e-mail info@mobil-rep.dk.

KLAGEADGANG

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@mobil-rep.dk. Hvis det mod forventning ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til det relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Forbrugerklagenævnet
www.forbrug.dk
Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby
kfst@kfst.dk
41 71 50 50 (Hverdage 9-12)

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

FORBEHOLD FOR ÆNDRINGER

Mobil-Rep.dk forbeholder sig ret til at ændre og opdatere de regler og betingelser, der gælder for Mobil-Rep.dk. Det er derfor vigtigt, at du løbende holder dig orienteret om der er sket ændringer.

Senest opdateret 27 december 2016.

MISBRUG

Misbrug af mobil-rep.dk fører til politianmeldelse.

ANSVARSFRASKRIVELSE OG GARANTI

“Køber” anvendes om den fysiske person, som ved afgivelse af en bestilling på Mobil-Rep.dkl Mobil-Rep.dk afgiver accept af køb og levering af bestemte varer.

Mobil-Rep.dk har gjort det nemt for dig at få relevant information på andre websites igennem links. Disse websites er uden for Mobil-Rep.dk’s kontrol. Vi kan derfor på ingen måde drages til ansvar for indholdet på disse sider.

Mobil-Rep.dk er ikke erstatningsansvarlig for direkte eller indirekte tab som følge af at de bestilte varer kommer for sent frem til Køber, eller de bestilte varer lider af mangler, når forsinkelsen eller manglerne skyldes Købers handling eller undladelse eller forhold som ligger uden for Mobil-Rep.dk’s kontrol, fx krig, oprør, uroligheder, brand, indgreb fra staten, beslaglæggelse, valutarestriktioner, arbejdskonflikter af enhver art, herunder strejke og lockout, eller lignende.

Mobil-Rep.dk afgiver ikke selvstændig garanti for de bestilte varer, og Køber opnår kun de garantier, som producenten udsteder over for Køber.

Links:
Forbrugerstyrelsen
Forbrugerstyrelsen – med karakterbog over onlinebutikker
Forbrugerrådet
Forbrugerinformation